صحیح بخاری اردو ان پیج فارمیٹ میں


تصدیق شدہ  صحیح بخاری اردو ان پیج فارمیٹ میں

آج میں آپ سب کے لئے صحیح بخاری شریف اردو ان پیج فارمیٹ میں لے کر آیا ہوں جو کہ آپ سب کے لئے نہایت مفید ثابت ہو گی انشا ءاللہ۔  اگر یہ پوسٹ اچھی لگے تو جواب دینا مت بھولئے گا۔

Available in Urdu writing and Arabic Writing

Sahi Bukhari (Book of Hadith) in Urdu Language: Download

If you find any trouble in downloading or a broken link, please contact me, just post your question in comment box below.

Shared from This url


About Yasir Imran

Yasir Imran is a Pakistani living in Saudi Arabia. He writes because he want to express his thoughts. It is not necessary you agree what he says, You may express your thoughts in your comments. Once reviewed and approved your comments will appear in the discussion.
This entry was posted in Islam and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to صحیح بخاری اردو ان پیج فارمیٹ میں

  1. ibrar Hussain says:

    Allah tala aap ko jazaiy kheer dye.

  2. arshad says:

    please send sahi bukhari

  3. Qamar Ahmad says:

    Mohtaram
    Asslam-o-alaikum
    Aap ney bohat achcha kaam kia hey.
    Allah taalah ap ko jaza ata fermaey.

  4. Sair says:

    اللہ تعالی آپ کو اس کا اجر عطا فرمائے
    اردو انسٹی ٹیوٹ ڈاٹ کام پر اسی ترجمے کو یونی کوڈ میں منتقل کر کے پیش کر رہا ہوں
    اس میں ی کی جگہ ے متعدد مقامات پر موجود ہے اور بھی کچھ خامیاں ہیں جو یونی کوڈ میں
    منتقلی کے بعد نظر آئی ہیں ان کو درست کر کے پیش کر رہا ہوں۔ جو بھائی دلچسپی رکھتے ہوں
    وہاں دیکھ سکتے ہیں

  5. Saif says:

    Sorry for wrong name, due to spelling mistake.
    اللہ تعالی آپ کو اس کا اجر عطا فرمائے
    اردو انسٹی ٹیوٹ ڈاٹ کام پر اسی ترجمے کو یونی کوڈ میں منتقل کر کے پیش کر رہا ہوں اس میں ی کی جگہ ے متعدد مقامات پر موجود ہے اور بھی کچھ خامیاں ہیں جو یونی کوڈ میں منتقلی کے بعد نظر آئی ہیں ان کو درست کر کے پیش کر رہا ہوں۔ جو بھائی دلچسپی رکھتے ہوں وہاں دیکھ سکتے ہیں

  6. Saif says:

    اللہ تعالی آپ کو اس کا اجر عطا فرمائے
    اردو انسٹی ٹیوٹ ڈاٹ کام پر اسی ترجمے کو یونی کوڈ میں منتقل کر کے پیش کر رہا ہوں اس میں ی کی جگہ ے متعدد مقامات پر موجود ہے اور بھی کچھ خامیاں ہیں جو یونی کوڈ میں منتقلی کے بعد نظر آئی ہیں ان کو درست کر کے پیش کر رہا ہوں۔ جو بھائی دلچسپی رکھتے ہوں وہاں دیکھ سکتے ہیں

Leave a Reply

