مولانا فضل الرحمن کی زرداری سے ملاقات


مولانا فضل الرحمن کی زرداری سے ملاقات،صدر پرویز مشرف کے خلاف الزامات سامنے آنے کے بعد پر ان کے احتساب کا مطالبہ زور پکڑ سکتا ہے ۔مولانا فضل الرحمٰن:
اسلام آباد(اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔17اگست۔2008ء)جمعیت علمائے اسلام کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری سے ملاقات میں کہا ہے کہ صدر پرویز مشرف کے خلاف الزامات سامنے آنے کے بعد ان کے احتساب کا مطالبہ زور پکڑ سکتا ہے ۔دونوں رہنماؤں کے درمیان رات گئے ہونے والی ملاقات میں صدر کے مواخذے کے حوالے سے تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔ آصف زرداری نے مولانا فضل الرحمان کو مواخذے کے لئے پیش کی جانے والے قرار داد کا موسودہ پیش کیا۔ ذرائع کے مطابق فضل الرحمان نے ملاقات میں اس رائے کا اظہار کیا کہ اگر صدرپرویز مشرف مواخذے سے پہلے مستعفی ہوجائے تو ان کے لئے بہتر ہوگا، بصورت دیگر الزامات سامنے آنے کے بعد عوام کی جانب سے ان کے احتساب کا مطالبہ زور پکڑسکتاہے ۔ ان کا کہنا تھا کہ الزامات سامنے آنے کے بعد صدر کے لئے محفوظ راستہ حاصل کرنا مشکل ہوجائے گا۔ دونوں رہنماوٴں نے صدر کے مستعفی نہ ہونے کی صورت میں کل سے سے شروع ہونے والے ہفتے کے دوران مواخذے کی قرداد قومی اسمبلی میں پیش کرنے پر اتفاق کر لیا ہے ۔

17/08/2008 12:56:03 : وقت اشاعت


About Yasir Imran

Yasir Imran is a Pakistani living in Saudi Arabia. He writes because he want to express his thoughts. It is not necessary you agree what he says, You may express your thoughts in your comments. Once reviewed and approved your comments will appear in the discussion.
This entry was posted in News and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s