امریکی فوجیوں کی عظیم غیر ارادی طاقت


امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون کے ترجمان جارج لٹل نے کہا ہے کہ ” مہمند ایجنسی میں ناٹو کے حملے کو ارادی تصور نہیں کرتے۔” اس کا مطلب یہ ہوا کہ غیر ارادی طور پر امریکی ہیلی کاپٹر نے ٹیک آف کیا، غیر ارادی طور پر اس کا رخ پاکستان کی طرف ہوا، غیر ارادی طور پروہ پاکستانی دفاعی پوسٹ کے پاس پہنچا، غیر ارادی طور پر اس نے پوسٹ کا نشانہ لیا، غیر ارادی طور پر ھیلی کاپٹر میں بیٹھے فوجی کا ہاتھ بم کے بٹن سے لگ گیا اور بٹن دب گیا۔ بعد ازاں ھیلی کاپٹر کے ڈرائیور نے غلطی سے ھیلی کاپٹر دوسری چوکی کی طرف موڑا اور غیر ارادی طور پر ایک اور فائر کر دیا۔ اگر ایسا ہی ہے تو اس کا مطلب یہ ہوا کہ امریکی فوجی تو دنیا میں سب سے زیادہ خطر ناک ہیں، کہیں غیر ارادی طور پر ان کے کسی جہاز کا رخ پینٹا گون یا وائٹ ہاؤس کی طرف ہو گیا، اور غیر ارادی طور پر وہاں پہنچنے کے بعد اس نے فائر کر دیا؟ پھر غیرارادی طور پر مزید دو چار فائر کر دیے تو یقیننا ایک بڑا نقصان ہو جائے گا۔ اسی طرح امریکی فوج کے پاس جو پچاس ہزار ایٹمی ہتھیار ہیں ان میں سے چند ایک بموں کے آپریٹرز نے غیر ارادی طور پر چلا دیے تو امریکہ کا وجود تو خطرے میں پڑ جائے گا۔ اس کا مطلب یہ ہوا کہ دنیا کی سب سے زیادہ خوفزدہ قوم کو سب سے بڑا خطرہ اپنے ہی فوجیوں اور سیکورٹی حکام کی طرف سے ہے، لیکن کوئی بات نہیں، امریکی اتنا سا رسک تو لے ہی سکتے ہیں، وائٹ ہاؤس اور پینٹا گون تباہ ہونے کے بعد تحقیقات سے پتہ چل ہی جائے گا کہ ذمہ دار کون تھا اور پھر اس ذمہ دار پر دنیا کے سب سے بڑی عدالت میں مقدمہ بھی چلایا جائے گا اور اسے قرار واقعی سزا دی جائے گی۔ اور پینٹا گون کی تباہی پر یورپی یونین، برطانیہ اور تمام امریکی آفیشیل افسوس کا اظہار بھی ضرور کریں گے۔ لیکن یاد رکھیے یہ سب ارادی طور پر نہیں کیا گیا۔

About Yasir Imran

Yasir Imran is a Pakistani living in Saudi Arabia. He writes because he want to express his thoughts. It is not necessary you agree what he says, You may express your thoughts in your comments. Once reviewed and approved your comments will appear in the discussion.
This entry was posted in Features, Urdu and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to امریکی فوجیوں کی عظیم غیر ارادی طاقت

  1. اسکو انگریزی کر کے چھاپ دے باوے
    اور پھیلا دے سارے میں
    ڈرپوک امریکی عوام کی ۔۔۔۔۔ مزید سڑ جانی ہیں

  2. mdnoor7 says:

    :)) + :)) + :))
    بُہت شُکریہ ۔( ایم ۔ ڈی )۔

  3. atif imran says:

    amrica boht bari chawal hai

  4. NOOR says:

    لیکن یاد رکھیے یہ سب ارادی طور پر نہیں کیا گیا۔ ۔ ۔ ۔ ۔
    مگر ابھی تک ہمارے حکام اس کو سمجھ نہیں پا رہے ہیں۔۔ ۔
    کاش کہ اب بھی ہم اور ہمارے حکمراں جاگ جائیں

  5. شبانه says:

    امريكا كو برُا نه كهو ورنه وه پاكستان مين جمهوريت لى آين گى

    • Tashfin Khan, Digital Outreach Team, The US State Dept says:

      اسلام عليکم
      مہمند ایجنسی میں سلالا چوکی پر نیٹو کا غیر ارادی حملہ بہت المناک تھا- صدر اوباما اور دیگر سینئر امریکی حکام نے پاکستان کے لوگوں کو 24 قیمتی جانوں کے ناقابل تلافی نقصان پر دل کے گہرائيوں سے تعزیت کا اظہار کیا ہے- ہماری د لی ہمدردياں سوگوار خاندانوں کے ساتھ ہيں۔ امریکی عوام اور امریکی انتظامیہ انتہا پسندوں کے خلاف جاری جنگ میں پاکستانیوں کی طرف سے عظیم قربانیوں کو دل کے گہرائيوں سے تسلیم کرتے ہے۔ امريکہ خطے میں پاکستان کے ساتھ باہمی تعلقات کو انتہائی قدر کے نگاہ سے ديکھتا ہے۔ امریکہ پاکستان کی علاقائی خود مختاری کا احترام کرتا ہے۔ اور علاقے ميں مشترکہ مقاصد کے حصول کيلے باہمی دلچسپی،، احترام اور مساوات کی بنیادوں پر کام کرنے کے لئے مصروف عمل اور خواہش مند ہے۔ یہ ناپسندیدہ واقعہ پاکستان اور افغانستان کے سرحدوں پر موجود افواج کے درميان مواصلات اور باہمی روابط کے فقدان کی وجہ سے پيش آیا ۔ علاقے کی مشکل نوعيت اور پوسٹ کا زمين پر صاف نظر نہ آنا بھی اور اھم وجوہات تھے جس کے وجہ سے يہ المناک واقع پيش آيا- امریکی اور ايساف چاہتے ہے کہ سرحدوں پر تعینات فوجیوں کے درمیان موجودہ مواصلاتی نظام کو بہتر بنائے اور مستقبل میں اس طرح کے تباہ کن واقعات سے بچنے کے لئے ہر قسم کے ٹھوس اقدامات عمل ميں لائے جائے۔
      ###

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s