کیا ایک لڑکی پر تشدد ہزاروں اموات سے بڑھ کر ہے ؟


عالمی میڈیا اور تمام ایسے لوگ جن کو طالبان کے خلاف زہر اگلنے کا موقع چاہیے ایک ایسی ویڈیو کو بھرپور انداز میں اچھال رہے ہیں جس میں ایک لڑکی کو طالبان کے ہاتھوں کوڑے مارتے ہوے دکھایا گیا ہے جبکہ آج کی ہی خبر میں امریکی طیاروں کے ڈارون حملے میں ۳۲ افراد کی جاں بحق ہونے کی بھی خبر ہے اور یہ آج کی بات نہیں ، مشرف دور حکومت سے اب تک ایسے لاتعداد حملے ہو چکے ہیں جن میں اموات کی تعداد ہزاروں میں ہو چکی ہے، وہ عالمی میڈیا اور ان پاکستانیوں کو نظر کیوں نہیں آتے جو اس واقع کو اچھال رہے ہیں

یہ ویڈیو سوات کی نہیں، طالبان کے نمائندے نے اس بات کی تردید کر دی ہے ،اور میرے خیال میں طالبان جو کرتے ہیں وہ قبول بھی کر لیتے ہیں، یہ طالبان اور اسلامی نظام سزا جو کہ کوڑے مارنا ہے کو مغرب اور دنیا میں بدنام کرنے کی سازش ہے گزارش ہے کہ یہ خبر بھی ملاحظہ فرما لیں جو اردو پوئنٹ پر آج چھپی ہے

گزشتہ روز جاری ہونے والی ویڈیو سوات کے طالبان کی نہیں، حاجی مسلم خان

سوات(اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔4اپریل۔2009ء)تحریک طالبان سوات کے ترجمان حاجی مسلم خان نے کہا ہے کہ گزشتہ روز جاری ہونے والی ویڈیو سوات کے طالبان کی نہیں ہے ، بلکہ جعلی ویڈیو دکھا کر سوات کے طالبان کو بدنام کرنے ا ور امن معاہدے کو نقصان پہنچانے کی سازش کی گئی ہے ۔ میڈیا سے گفتگو میں انہوں نے ایک دوسرے واقعہ میں خاتون کو سزا دینے والے چار نو عمر لڑکوں کو میڈیا کے سامنے پیش کیا،اور کہا کہ چار باغ کے علاقے ۔ دکوڑک۔ میں خاتون کو ان لڑکوں نے کوڑے لگائے تھے ۔ادھرتحریک نفاذ شریعت محمدی کے ترجمان امیر عزت خان کے مطابق مولانا صوفی محمد نے واقعہ کی تحقیقات کے لئے کمیٹی تشکیل دے دی ہے ، جو جلد تحقیقاتی رپورٹ پیش کرے گی۔سوات میں گزشتہ روز جاری ہونے والی ویڈیو میں جس لڑکی کوکوڑے مارتے دکھایاگیا ہے ۔وہ تحصیل کبل کے علاقے کالا کلے کے رہائشی رحیم گل کی بیٹی چاند بی بی ہے ۔ جس کو چار ماہ قبل مقامی طالبان نے مبینہ طور پر بدکاری کے الزام میں تیس کوڑوں کی سزا دی تھی۔اس کے ساتھ عدالت خان نامی لڑکے کو بھی تیس کوڑے لگائے گئے تھے ۔جس کے بعدمقامی طالبان نے دونوں کانکاح پڑھوادیا تھا۔

 

اس کے علاوہ اجمل صاحب کے بلاگ پر اس سلسلے میں کچھ اور مواد بھی موجود ہے وہ بھی ملاحظہ کر لیں، اور مجھے یہ بھی بتا دیں کہ کیا ایک لڑکی کو سزا دینا یا اگر آپ اسے تشدد بھی سمجھتے ہیں تو کیا وہ ان سب اموات سے بڑھ کر ہے جو امریکہ کے ہاتھوں مسلمانوں کی ہو رہی ہیں، اور جو تشدد پاکستانی خاتون عافیہ صدیقی پر ہوا جس کی کوئی ویڈیو بھی نہیں جاری کی گئی وہ اس تشدد سے بڑھ کر ہے، تو پھر آپ جا کر امریکہ کے خلاف احتجاج کیوں نہیں کرتے، امریکہ سے کیوں نہیں پوچھتے کہ اخلاقی اقدار کیا ہیں

About Yasir Imran

Yasir Imran is a Pakistani living in Saudi Arabia. He writes because he want to express his thoughts. It is not necessary you agree what he says, You may express your thoughts in your comments. Once reviewed and approved your comments will appear in the discussion.
This entry was posted in Islam, Urdu and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to کیا ایک لڑکی پر تشدد ہزاروں اموات سے بڑھ کر ہے ؟

  1. نعمان says:

    کیا آپ یہ کہہ رہے ہیں کہ ایک لڑکی پر ظلم اس لئے ہونے دیا جائے تاکہ ہزاروں لوگ طالبان کے شر پسندوں اور فوج کی لڑائی سے محفوظ رہ سکیں؟

  2. نعمان says:

    پاکستان کی سول سوسائٹی ڈرون حملوں اور ڈاکٹر عافیہ کے لئے بھی اسی طرح احتجاج کرتی ہے اور آواز اٹھاتی ہے۔

  3. bigtugboat says:

    What you have said is does make sense and invites us to give a thought to it all instead of blindly following where media takes us.

  4. ہم آپ سے اتفاق کرتے ہیں اور میڈیا سے انصاف کی امید کرتے ہیں۔

  5. انسان کس قدر بے حس ہوسکتا ہے کہ سترہ سالہ لڑکی کی فلمائی گئی چیخیں تواسے سنائی دیں اس پر یوم مذمت اور۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریلیاں اور ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میڈیا۔۔۔۔سول سوسائٹی کا کچھ حصہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔نام نہاد این جی اوز۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔خوب اچھالا گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لیکن۔۔۔۔۔۔۔۔۔جامعہ حفصہ کی معصوم حافظ قرآن سترہ سو سے زائدخواتین کی چیخیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟

    لعنت سترہ سالہ لڑکی کی فلمائی گئی چیخوں کے احساس پر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اس کے محسوس کرنے والوں پر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    ایک لڑکی کو کوڑے لگنے کے غیر مصدقہ اور جعلی واقعے پر آسمان سر پر اٹھا لیا گیا ۔۔۔۔حیران کن بات ہے کہ اتنے کوڑے کھا کر وہ لڑکی اپنے پاوں پر کھڑی ہوئی۔۔۔۔اور نہ صرف کھڑی ہوئی۔۔۔۔۔۔۔۔بلکہ چلنے بھی لگی۔۔۔۔۔) لیکن حالیہ ڈرون حملوں میں سینکڑوں عورتیں اور بچے جان بحق ہوئے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔کیا وہ حوا کی بیٹیاں نہیں۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. adv.mariajabeen says:

    Asa.. so you want to say that….
    we have to compare the situations which are really not likely in connection?
    or you want to justify the brutal behaviours of so called talibans?..
    the men holding that girl were her mahrams???
    do these so called talibans have any sharai logic to justify all this???..
    the people who condemn this event are actually supporting american’s attack???
    the material is so confusing sir!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s